Door dagelijkse taken uit te besteden heb ik meer tijd voor echt belangrijke dingen!

Een greep uit ons dienstenaanbod

Op vraag en volgens eigen behoefte

Wat mag je verwachten van Comfort at Home?

  • Langer zelfstandig thuiswonen
  • Minder druk op mantelzorgers
  • Alleen betalen na gebruik
  • Volledig op maat
contactpunt.png

Een centraal aanspreekpunt...

helpt je een keuze te maken tussen honderden aanbieders, geeft je de garantie op topkwaliteit en de juiste prijs voor de diverse comfort- en ondersteunende diensten.

op-maat.png

Op maat...

Wij bieden een ruim scala aan van diensten, welke volgens individuele behoeften en/of noden kunnen worden afgenomen. Je hoeft dus niet te betalen voor diensten waarvan je geen gebruik maakt.

voor-iedereen.png

Voor iedereen...

Met ons ruim en toegankelijk aanbod richten wij ons tot diverse doelgroepen: 50-plussers uiteraard, maar ook tot mensen die nood hebben aan een betere work / life balance en tot personen met een beperking of niet-aangeboren hersenletsels.

24-7.png

Altijd bereikbaar.

Bij Comfort at home snappen we dat je niet altijd tijdens kantoortijden een vraag hebt, daarom zijn we altijd te bereiken:

  • 24/7 toegang tot het digitale contactcenter 
  • Telefonisch tijdens kantooruren
  • Enkele uren fysieke aanwezigheid op site

Waaruit bestaat ons basis dienstenpakket ?

Eerste hulp bij vragen

  • Vragen m.b.t. technische aspecten van je woning
  • Vragen m.b.t. de verhuur
  • Praktische zaken

Administratieve vereenvoudiging

  • Verzamelfactuur op het einde van de maand
  • Controle op correctheid van het factuur
  • Opvolging van bestellingen

Kwaliteitsbewaking

  • Eerlijk advies over de dienstverlening
  • Aanvragen van de diensten
  • Stand van de aanvragen opvolgen
  • Zoeken van kwalitatieve leveranciers

En nog veel meer..!

Woon je in een gebouw met de comfort at Home dienstverlening?

Wil je kennsmaken met comfort at home?

FAQ

Meest gestelde vragen over ons concept

Wij bieden twee verschillende manieren aan om je bestelling te plaatsen. Beiden zijn mogelijk en afhankelijk van wat je voorkeur heeft kunt u de App of het contactcenter gebruiken. 

De applicatie is 24/7 beschikbaar en het contactcenter tijdens kantooruren. 

Zodra u toegang heeft tot het platform kost het bestellen niets extra’s. Je betaald gewoon de prijs die u anders ook altijd zou betalen.

Dit is afhankelijk van waar je woont.

Wij maken per site een eigen portal waarin de afspraken met leveranciers bij u in de buurt opgenomen zijn.

Dit betekent dat we voor elke site met meer dan 20 appartementen een portal aanmaken.  Mocht u samen met uw site geïnteresseerd zijn in onze dienstverlening neem dan contact met ons op. Dan zullen we zien wat er mogelijk is! 

Wij werken nauw samen met een dienstencheque bedrijf, hierdoor kan je de diensten die we aanbieden ook met dienstencheques kopen. 

Dit maakt het dat veel van de diensten erg betaalbaar zijn. 

Een andere vraag?

Laat ons contact met jou op nemen
of neem contact met ons op

+32 014  51 85 83

Info@comfortathome.be