Hoe bestellen?
Om hulp voor het schoonmaken van uw woning aan te vragen volstaan de hierna volgende stappen:
Aanvraag indienen:
hierin vermeldt je jouw contactgegevens, je adres, gewenst aantal uren, voorkeur van dag waarop de schoonmaak gebeurt. Je kan de aanvraag zelf doorgeven via de portal, of gebruik maken van ons contactcenter waar we je telefonisch verder helpen tijdens kantooruren.
Intakegesprek door een consulent:
op basis van je aanvraag komt een consulent(e) kennismaken met als doel een duidelijk zicht te krijgen op je wensen.
Zij zijn getraind om een correcte inschatting te maken van de benodigde tijd en geven tips rond de te voorziene materialen.
Matchen en opstarten:
op basis van het intakegesprek gaat de consulent(e) op zoek naar een geschikte huishoudhulp. Bij een match plant zij de eerste werkdag in.
Opvolging:
na de opstart volgt een jobcoach je tevredenheid verder op en stuurt bij waar nodig. Ook ons contactcenter blijft alles nauwgezet opvolgen en neemt maatregelen indien nodig.
Over de aanbieder
Assist at Home is een dienstenchequebedrijf met 18 kantoren verspreid over heel Vlaanderen. Zij zorgen al verschillende jaren voor goed opgeleide poetshulpen. Hier profiteer je elke keer van!
Doordat we werken met dienstencheques mogen we vanuit de wetgeving bepaalde dingen niet doen.
Wat doen we niet?
- Gemeenschappelijke ruimtes zoals een trappenhal in een appartementsgebouw
- Ruimtes voor professioneel gebruik zoals een dokterspraktijk
- Auto’s
- Tuin (wel het terras)
- Dierenbenodigdheden zoals een kattenbak